86-135 8757 1010

Hvorfor har arbejderne travlt, men effektiviteten er lav?

Oct 09, 2020

Hvorfor har arbejderne travlt, men effektiviteten er lav?

 

Mange fabrikker har ofte et sådant fænomen: næsten alle på fabrikken har meget travlt, næsten hver afdeling har for travlt, men den samlede effektivitet er lav. Det er også svært at finde ud af årsagen, og jeg ved ikke, hvordan man kan forbedre det. Denne artikel analyserer årsagerne fra otte aspekter.

1. Processen skal forbedres.

2. Svag institutionel støtte.

3. Utilstrækkeligt tilsyn.

4. Forretningsdirektørens ledelsesevne er begrænset.

5. Medarbejdernes faglige kvalitet er ikke høj.

6. Den ledende rolle "travle" kultur.

7. Der er problemer med virksomhedens strategiske positionering og ledelse.

8. De tekniske midler stemmer ikke overens.

Hvordan man kan løse disse problemer og reducere arbejdskraft? Er det mekaniseret?

Med udviklingen af videnskab og teknologi, er det langsomt på vej mod mekanisering, hvilket sparer arbejdskraft og stabiliserer effektiviteten. Arbejdseffektiviteten er stabil.


our+products_自定义px_2020-09-08-0



Send forespørgsel